Hasse Andersson⭐️

 
Godmorgon godmorgon vilken härlig dag!😝
I lördags så va vi och kollade på Hasse. Vi cyklade in till stan och det var super mycket folk men det var väldigt mysigt. Vi fick väldigt bra platser men jag var tvungen att bära min lillebror Kalle som var lite för kort för att kunna se så bra. Så det kunde bli lite tungt efter ett tag eftersom att han inte är någon bebis längre utan 7 år.😂💪🏾
Men efter konserten så gick vi och beställde pizza och köpte dricka och satte oss i en park, så det blev än väldigt mysig kväll.

Igår var jag även inne med min kompis Liv och skulle kolla på Mariett, men det var för blåsigt så konserten ställdes in. Men vi gick runt och kollade i hamnen och vid Nissan, så vi såg en föreställning och testad gå ballansgång på ett rep och surfa på land. Så det var väldigt roligt. Fast vi gick hem 20:00 eftersom att det började bli ganska bråkigt på stan då. Men jag hoppas att alla får en superbra dag så hörs vi vid 12:00 igen.❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentera här: